.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار فریدونکنار خبر داد :
برگزاری جشنواره خوشه های زرین در فریدونکنار
شمال نیوز : مهرداد ابراهیمی با اشاره به نقش مهم رسانه ها در تنویر و آگاهی بخشی به جامعه، دروازه بانی خبر را از جمله وظایف اصلی برشمرد تا جریان خبر به دست افراد دارای زر و زور نیفتد. ....

شمال نیوز :  فرماندار فریدونکنار گفت: جشنواره خوشه های زرین هفته اول شهریورماه در این شهرستان برگزار می شود.     

به گزارش شمال نیوز ، مهرداد ابراهیمی سه شنبه شب در نشست صمیمی با اصحاب رسانه استان با بیان اینکه این جشنواره هفته اول شهریورماه در روستای ازباران برگزار می شود گفت: این جشنواره شامل نمایشگاه خودروهای کشاورزی، غرفه های سنتی، بازیهای محلی، سوغات و صنایع دستی و غیره است.

وی با اشاره به نقش مهم رسانه ها در تنویر و آگاهی بخشی به جامعه، دروازه بانی خبر را از جمله وظایف اصلی برشمرد تا جریان خبر به دست افراد دارای زر و زور نیفتد.

ابراهیمی، رانت اطلاعاتی را نوعی سم در حوزه اطلاع رسانی دانست و با تاکید بر اینکه مدیران باید نسبت به ساخت و ایجاد اتاق شیشته ای و فکر اقدام داشته باشند، تصریح کرد: در امپراطوری رسانه ای و با هجمه هایی که بر علیه جمهوری اسلامی ایران فعال است باید از فضای بین المللی برای معرفی بیشتر ارزشها و دستاوردها بهره گیریم.

فرماندار فریدونکنار، ایجاد اعتماد را در جامعه را امری ضروری دانست و گفت: امنیت، امید و ایجاد نشاط نیز از دیگر وظایف است و رسانه ها باید امید را به همراه نشاط در جامعه ترویج دهند زیرا جامعه ای که نشاط نداشته باشد، مرده است.

مهرداد ابراهیمی، دسترسی آسان به خبرنگاران و ارتباط دو سویه با مسئولان را امری مهم برشمرد و گفت: خبرنگار مسئولیت شناس و شجاع می تواند مشاور خوبی برای دستگاههای اجرایی باشد.

وی برپایی نشست های فصلی، جشنواره ساحل پاک، جشنواره خوشه های زرین را از جمله برنامه ها در شهرستان بیان کرد.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فریدونکناری 27 مرداد 1394
خدا وکیلی وبه دور از حزب وجناهی ، اقای ابراهینی از وقتی که امدند تمام تلاش خود را برای ابادانی شهرستان دارند انجام می دهند وخیلی کارها هم انجام شده و خیلی کارها مانده ولی همان که اقای ابراهیمی با تمام توان کار می کنند به ایشان خسته نباشید می گوییم وامیدواریم که استان داری هم در تامین بودجه بیشتر تلاش کند واگر در استان 10 تا مسول مثل ایشان داشتیم این استان این همه مشکل نداشت  
نا شناس 27 مرداد 1394
خوشه هاي زرين كه شهر ما زركرشهر لاله آباده،
نا شناس 27 مرداد 1394
ایشان ازمدیران لایق استان هستندکه به کمترین جایگاهش رسیده انشاا...بزودی شاهدحضورمشارالیه درمسندهای بالاتراستان باشیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.17 seconds.